Pages

Monday, June 21, 2010

PANGGILAN PULAU...

Lambat La Pulak Update !!!!!!
Walaupon dah basi aku nak update jugak....

Actually dah bnyk kali dah aku bercuti ke sini but kali ni special sket,gi bersame2 family terchenta, malang nye my dearest abah tak dpat nk join, ade tugas yg perlu di dahulukan...biasa la keje mkn gaji..:)
Dan yg pling happy budak kecik 2org tu la..first time naik 'belon'..excited lebih
Sebulan sblm berlepas nana dah siap2 buat count down, bertapa excited nye dia..we all berlepas ke sana juz for simple holiday, lagi pon smue dah pnah menjejak kaki ke langkawi b4 this except for kiddos and adik ku ira, hahaha...
Kali ni gi sempat buat island hopping and shopping2 aktivities je, tak lebih dr itu...gi pon 2mlm je kan,so paham2 je la..



Biasa la kalau dah ke langkawi Dataran Helang ni adalah tmpt yg wajib di tuju!! but bagi aku yg dah bnyk kali ke langkawi ni, ni la 1st time aku aku btentang mata dgn helang ni, bole tak ??hukhuk...slalu nye aku lintas je, tak singgah pon...ilham lah pling kagum tgk helang sebesar ni, sampai termimpi-mimpi...:D
Yang penting smue enjoy and happy giless..

0 comments:

Post a Comment